dags igen

Kl 17.35 styr tåget söder ut till något jag kallar "hemma". Det känns mer hemma än här, här i Kristinehamn. Alltid samma ångest när man kommer hit, känner sig äcklad och smutsig på något sätt här. Jag längtar "hem" även fast jag vantrivs där så är det ändå mer hemma än denna håla.

Imorgon ska jag försöka styra upp saker och ting, försöka få ett liv.. Inte lätt men man får ta en dag i taget.

Igår var vi ute i Karlstad, Nöjes. Det var spårat som fan, minneslucka ifrån allting. Det känns skönt. Jag antar att jag kan ha varit rätt jobbig att vara med men det var liksom det där jag behövde, vara vild och galen för en kväll.



Var ute och red igår i skogen på Saratoga. Trodde jag skulle verkligen njuta men nej.. Mest ångest.

Jag längtar efter min bruna, ♥



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE