Just idag är jag stark

Helgen var kanon! I lördags vart det en hel dag i Helsingborg med bland annat shopping, fika på Ikea, en promenad vid hamnen. Varit väldigt mysigt att ha familjen nära denna helg! :) Men.. Pontus kom i lördags kväll, jag klarar inte en dag utan den killen. Jag är kär! Det ska helt enkelt vara vi två.



Vi är så söööööööööööööööööta


Nej nu ska jag gå och krama om min kära ♥ Knappt klappat på honom i helgen, lite ångest faktiskt! Igår blev det en heldag hos Pontus, massa gos med hans familj. Gud vad jag tycker om den familjen. Nej som sagt dags att ge min kära lite uppmärksamhet.

Ha det så braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE