Måste säga hej!

Hej!

Vilken usel bloggare jag är, i min vildaste fantasi så trodde jag faktiskt att när jag väl fick min laptop så skulle jag sitta här och blogga varje dag - men knappast! Blir ju knappt ett inlägg i veckan. Jaja

Måste bara säga som så att jag, tack vare Kenza har hittat en ny favorit låt som jag kommer nöta sönder: Bruno Mars - Just the way you're


Jag har en sådann beslutångest, göra mer slingor? Färga det brunt igen? Alltid sån ångest över håret? Ska nog raka av mig alltihopa istället, smidigt och bra!

Igår hade jag och baby bo myskväll, det var underbart! HAN ÄR UNDERBAR! Tycker verkligen om min Pontus, vad vore jag utan honom? Jaja. Jag köpte med mig en riktigt fet godispåse, 1.6kg för 133:- Kommer ha godis hela veckan ju, gottit! Hihi

Börjat fått igång Pärlan nu också och det känns skönt :)

På fredag kommer mamma och broder truck! Ska bli riktigt trevligt med lite sällskap faktiskt! Dock så innebär det ju att jag måste städa, handla hem lite mat kanske? Eller ska dom få testa att leva mitt liv en helg? Bara leva på dricka, godis och chips! Haha stackars min kropp säger jag bara! Magen gör revolt varje gång jag får riktig mat i mig, lite jobbigt faktiskt sådär är det skönare att skippa det där med mat ;) Nejdå, jag ska bättre mig.. En annan dag!


Lala sen kommer min baby bo och jag längtar! Vi ska ha sex på köksbordet!

Hejsålänge

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE