Säg mig är det naturligt att fälla oändligt med tårar?

Igår vet jag inte hur många tårar jag fällde? Hela resan mellan Kristinehamn - Hallsberg bara rann dom, finns liksom ingen hejd på dom. Alla på tåget måste ha undrat varför jag satt där hejdlöst gråtande. Jobbig dag igår. Älsklingen mötte upp mig på stationen och lyckligtvis kom det mer tårar rinnande för kinden. Väll hemma var jag helt slut, somnade så skönt in i älsklingensfamn. Finns inget bättre avslut på dagen än att få somna sådär.

Pratade med Larspetter förut och tack och lov för googles översättare, att norska kan vara så himla svårt! Träffade två norskar i lördags (egentligen ett helt fotbollslag) Oddbjörn och Larspetter :) Vi efterfesta lite på deras hotell innan det var dags att ta natten. Larspetter tycker vi ska på'tt igen, han bodde tydligen bara 1.5 timme härifrån, man tackar ja! Jag bangar inte!

Haft en riktig ta hand om dig själv Josefin kväll, hårinpackning, fixa bebisfötter och ansiktsmask. Jag luktar jordgubb och vanilj!



Jag vill göra något vilt och galet, ja precis! Fly landet! Jag flydde till Skåne men nu är det dags för något större känns det som men mamma säger att man måste ha pengar först..... Att allt pengar ska styra ens drömmar!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE