28/2

Var iväg till stallet imorse, kom hem vid halv 10. Hade tänkt att rida men när jag vakna imorse hade jag feber och kunde inte andas! Så det vart bara mockning, fixa maten osv.

Är det inte typiskt? När man köpt nya saker och är så laddad så händer detta. Vill inte!

Ska snart hoppa in i duschen se om jag kan känna mig lite fräschare då! Sen in till stan, söka upp någon skomakare - behöver fixa blixtlåset på mina stövlar. Sen handla lite och sen hämta älsklingen på jobbet. Ska även försöka åka inom Stable store och se om jag kan hitta något kul :)

Håkan behöver nytt regntäcke, är bra sugen på JWtäcket men 1299:- är rätt mycket. Sen vill jag ha ett fleecetäcke till Hera. Vill ha ett Horseware eller kopia. Men tycker det brun/crème färgade är så snyggt!

Tänkte åka inom EKO i helgen också och köpa på mig massa hästmat så vi klarar oss ett tag! Håkan är ett matvrak! Ha ha


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE