29/2

Skottdagen idag!

Ja iallafall, kom just hem från stallet och tittar nu på Sveriges mästerkock och ska även snart slänga i en hårfärg!

Red som sagt idag! Och jag hade ju planera att rida i skogen men när jag och dagbarnet var ute och gick förut i förmiddags så kände jag hur underbart vädret var så jag skickade till grannen och frågade om jag fick låna hennes ridbana och självklart fick jag det :)!

Försökte först och främst få han lös och mjuk i höger då han gärna låser sig där. Men herregud måste bara säga vad skönt det är att rida i en dressyrsadel igen! Tillslut tycker jag att jag fick bra ordning på honom.

Mest skritt och trav pga att han inte riktigt har kondisen än.

Måste verkligen ut och klättra mer också, under vintervilan har han tappa en hel den muskler. Dags att bygga!!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE