Vet ni vad?

Jag kom nyss på att jag glömt biljetterna! Fan! Och jag sitter på tåget och är snart i Halmstad, kan ju inte vänta direkt... Men det löser sig nog men alltså vad är oddsen... Har haft dom liggandes på köksbänken i månader och så städa jag häromdagen och la in dom i skåpet! Fan säger jag bara! Inte så mycket att göra nu.

Som sagt har det inte gått att blogga på ett par dagar men nu verkar det funka igen! Skönt :)

Längtar till mässan! Vill shoppa!
Vad jag ska kika efter:
Smala sköna tyglar
Bred lackad nosgrimma
Täckesgjord
Regntäcke
Kommer säkert komma hem med tusen saker utom detta ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: JA det finns med vanlig brun lack och brunt läder :)

2012-02-26 @ 21:47:16
URL: http://kyro.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE