Dagens Håkan

Blev faktiskt ingen ridning idag, hade ju planerat in ett pass på gärdet idag men efter jag hade stått och tittat på Pontus fotbollsmatch i världens blåst och snöavöder så hade jag ingen känsel i någon kroppsdel.

Så han fick faktiskt vila idag och stå ut med att bara bli borstad och han verkade faktiskt väldigt nöjd med det ocskå! Imorgon får det bli longering och på EM ska jag iväg och hämta mer HÖ.

Vad svårt det är när man inte har eget släp eller egen bil med drag, får leta runt och fråga alla. Men tror jag har fått ihop det nu men det blir dyrt! Men men! Får hoppas jag varit nog snäll i år så påskharen kommer med något fint :-) Haha


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE