Ridbyxor

Är på jakt efter ridbyxor! Vill egentligen spara ihop och köpa ett par Animoridbyxor men är ute efter helskodda för har så många knäskodda men jag kan inte hitta några Animo helskodda? Så tittade jag in hos Hööks och såg att dom fått in lite nått och bland annat ett par Animoinspererande ridbyxor som bara kosta runt 700:-!!! Och dom är dessutom helskodda.

Fanns i färgerna: Svart, Marin, Röd och vit!

Har alla färger utom svart på ridbyxor så isåfall får det nog bli ett par svarta, vill ni veta en sak? Jag har ALDRIG ägt ett par svarta ridbyxor! Konstigt egentligen för det är väl typ en sån klassik färg som alla har! Så isåfall skulle det bli mina första svarta ridbyxor.

Men Hööks kvalité på vissa saker är kass så tänkte avvakta lite och se om någon annan köper dom och sen kan berätta lite hur dom är.

Här kommer en bild på hur dom röda ser ut:


Kommentarer
Postat av: Tova ♥

Grymt snygga ridbyxor! ;)

2012-03-30 @ 15:06:48
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE