Storm

Blåser väldigt mycket ute nu men vi ska ut på en cykeltur! Idag har Hera inte fått varit med lika mycket som hon brukar så hon är väldigt gnällig, haha!

Annars är hon med mig verkligen hela dagarna men idag var hon bara med och fodra hästarna imorse och sen fick hon vara kvar hemma när jag åkte dit igen. Sen var jag ju bara hemma och kissa henne sen åkte och handla.

Men hon har fått 3 presenter så jag tror hon är nöjd ändå!

En godis påse 29:-
En kattleksak 10:-
En agilitytunnel 289:-!!! (äntligen!!)

Hera och hennes mamma, bebismys!!


Kommentarer
Postat av: Emma - Hästblogg

taaack! vad glad jag blir :D

2012-03-28 @ 21:23:29
URL: http://piledalsideal.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE