Westernmat

Även idag är det kanon väder även fast det blåser lite ute och är kalla vindar så är det jätte varmt bara man hittar lä! :)

Nu har vi precis ätit mat, idag fick det bli Chili con carne och ostfrallor! Så gott, aldrig gilla det förrän för typ 1 år sedan när Pontus lärde mig äta bönor. Riktig westernmat, ha ha.

Slutar 16.00 idag och sen tar jag lång heeeelg, jobbar inte förrän tisdag nästa vecka - skönt!

Idag ska jag och Håkan ute i skogen och klättra och lyfta på benen ordentligt! Även om det kanske är för tidigt att se redan nu så tycker jag nog ändå han börjar se rundare ut i sina former! Känns så vi iallafall kämpar åt rätt håll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kika gärna in på vår blogg, den handlar om Anna & Astrid, två satsande ponnytjejer, en som satsar på hoppning och en som satsar på dressyr, hoppas du kikar in och följer vår resa, glöm inte att lämna en kommentar vad du tycker om den!  Kram, förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! <3

2012-03-29 @ 20:16:51
URL: http://powerponys.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE