18/3

Igår tog vi ett skritt/trav pass på banan och oj vilken skillnad det blev med Pers ord i huvudet! 

Fick en häst som var självbärig och mjuk utan att ligga på och bli alldeles för tung i handen. Volter, öppnor och slutor gjorde sussen! 

Igår kom det även ett super stort paket till oss! Ett nytt stalltäcke ifrån John Whitaker 450g, tog stl: 155 så lite stort men det går runt rumpan ordentligt! Två par ridbyxor, ett par vanliga bruna och ett par jeansridbyxor ifrån John Whitaker och sen var det även med 4st bruna benlindor och ett par bruna lackboots. 

Man skulle kunna tro att jag vunnit på lotto för igår beställde jag även mer nya saker, ett par svart(!!!) ridstövlar, lädergrimma, vattenhink och paddar att ha under lindorna.

Jag är lite tvärt emot alla, dom flesta andra har svart utrustning men bruna stövlar, men jag har brun utrustning och snart svarta stövlar :) Tror det kan bli lite fräkt.

Håkan blev så fin i nya täcket, lägger in bild från mobilen senare! :)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE