VÄRMLAND

Som sagt, förra helgen blev det bestämt! I augusti kommer jag att flytta tillbaka hem igen till Värmland och Kristinehamn. Jag saknar min familj och vänner alldeles för mycket. Så jag och Hera kommer bli värmlandstöser! Hihi

Jag längtar så otroligt mycket och önskar jag kunde flytta redan nu men så lätt är det ju inte pga jobb och lägenhet.

Men det känns verklgen som jag valt rätt och jag och Håkan kommer ha bättre tränings möjligheter. Dock kommer jag nog få krupp på en del som står i stallet nu för det är rena rama SVINSTIAN i stallet. Mår dåligt varje gång jag är hemma och hälsar på och ser mitt fina stall så.

SÅ nu var det sagt! :)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE