alis volat propriis

Bitter idag (med ett mycket stort B), bitter som bara den!!

Tha boss lova att denna månad skulle jag få mer pengar men icke då! Nästa månad.. Jaja sen kom hovslagaren och där försvann 800:- och inte nog med det, han trodde han bara fick 500:- så han tog 1000:- istället = josefin är fattig!! Sen så kan jag inte åka hem ihelgen heller så jag är fast i denna jävla håla! BITTERT JAG VILL HEM!

Ska poppa musik som tusan och vänta på att Sara kommer in så ska vi åka till Maxi sen blir det nog en tur till Åhus, jag behöver det! Jag saknar det, det var länge sedan..


Naaaaaaaaaaaaaj ska ösa i helgen istället på Hässleholm festivalen, jag ska shaka ass, jag ska hälla i mig allt, jag ska spy, jag ska däcka ja you name it..

Imperiet

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE