Natteravn

VILKEEEEEEEEEEEEEEN HELG och nu är den över.. Enda som har hänt typ är att jag är ordentligt utvilad, sovit sovit och sovit.

Rasmus Seebach - Natteravn


Jobba 5dagar sen är jag ledig ihelgen igen och hur skönt är inte det? DÅ blir det till att väldgästa alla där hemma, i misssssssssssssssssss! Hoppas bara dom här dagarna går fort och tha boss håller sig i skinet. Enda tråkiga är att det är Saras sista vecka. Stort buhu på det faktiskt.

Ihelgen har det varit Hässleholms festivalen, det var väl inte så mycket att hänga i granen men alla Hässlare var som tokiga och öööööste! Tanken fanns ju att jag skulle vara en av dom men jag tog mig i kragen och skötte mig exemplariskt!


Alla mina husdjur(flugor!!!!) var som tokiga när jag kom hem idag, undra om dom har saknat mig? Dock har jag fått avliva 8st av dom, dom blev lite väl "på".



Hoppas jag får min dator denna vecka? Alltså seriöst. Över 1månad? Är det okej? Nej det är inte okej.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE