Längesedan allt för längesen!

Hej hallå!

Hur är det med er? Med mig är det bara bra men gud vad längesedan det var jag var härinne och skrev av mig. Kanske dags att uppdatera er lite? Iallafall så har jag sagt upp mig här på Falkmansgård - SKÖNT! Så den 18:e dec gör jag min sista dag här och då har jag jobba här sen den 22:e april, ja jag stog ut bra länge ändå! Då blir det flytt hem till älsklingen :) Håkan ska även också få flytta till ett stall i närheten av Åhus! Jag har fått 3st extrajobb! 2 servitrisjobb och ett typ "kassaarbete". Ja jag är lycklig och dagarna rullar på :)

Längtar enormt mycket till helgen! Då är jag ledig och min baby kommer hem och kramar på mig! Fre blir det nog bara myspys hem eller eventuellt lite festande eller så blir det myskväll med Hampe och Frida? Ja det lär märkas. Lördagen blir det julmys hemma hos Sonja (P's "låtsas" farmor!) och på söndag har jag tvinga Anna (P's mamma) att vi ska JULBAKA!!! :)

Det känns rätt sjukt att jag inte saknar Kristinehamn mer än vad jag gör.. Visst jag saknar alla fina vänner (ALL kärlek till er!) Men ändå.. Har liksom skaffat mig ett "liv" härnere nu och jag är omringad av världens underbaraste personer. Om jag får bestämma så kommer jag stanna här så länge det bara går och så länge jag och P håller ihop men om jag får bestämma igen så kommer vi gifta oss en vacker dag om några år :) Hihi


På lördag skulle jag vilja öppna plånboken och shoppa! Inte handlat kläder sen stenåldern och eftersom jag nästan har gått ner 20kg!!!! så är det ju inte så mycke kläder som fortfarande sitter snyggt! Men det är inte så lätt att öppna plånboken när den är tom men förhoppningsvis trillar det in några slantar på fredag! I hope i hope..

Idag ska jag nog pallra mig in till Hässlehåla och sola, jag är så himla blek!! Till och med mina vita armhår är mörkare än min hy? Hur sjukt är inte det då?

Nä snart dags att gå ut och jobba igen minsann. BLÄ vill bara härifrån nunununununuuuuu :) Men som sagt bara 16dagar kvar att jobba på detta ställe. Skönt!

P U S S

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE