Vad vore jag utan dina andetag?

VILKEN HELG!!
- Hänt en hel del minst sagt. Fredagkvällen blev inte alls som tänkt, jag & P blev världens ovänner. Om det inte vore för att han tvinga med mig tills hans låtsas farmor & farfar i lördagas em hade vi nog fortfarande varit sura på varandra. Hade en helt underbar kväll hemma hos Sonja & Tobbe som farmor & farfar heter. Massa god mat, dricka & super trevligt sällskap! Tobbe blev lite smått förtjust i mig också tror jag minsann, sa hela tiden att jag var så himla fin och ville ta kort på mig och sen när jag hade gått sa han till Anna (P's mamma) att jag var völdigt snygg! Haha

Somnade på P's bröst på lördagkvällen i soffan framför tven, vakna av att han låg och sa "Min världens finaste flickvän, åh du är så fin med mera." Hur lycklig blir man inte av att vakna till sånt? Men jag fortsatte låtsas sova :) Hihi med världens största leende och super röda kinder. Är jag inte lyckligtlottad så säg!

Dock vart inte söndag fm lika trevlig men det är inget som behöver tas upp här! Det är glömt och förlåtit. (säger man så?) Ah iallafall och sen när det var löst så baka jag, Anna, Alva & Alicia lussebullar och dom blev super goda! Sen tog vi våra pulkor och gick till pulkabacken :) Tjooohooo det var inte igår. Just det, vi gjorde även världens finaste trädgårdssnögubbe minsann! Alva & Alicia är så duktiga!

Min lilla fina familj! :)

Dock tillbaka i Vankiva igen...... Bröllllll... Bara 13dagar kvar, bara 13dagar kvar, bara 13dagar kvar!!


Jag saknar min älskling!
Puss & hej, dags för jobb igen.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE