Low

Hej alla fans!

Här sitter jag med.. hätta på huvudet (=jag håller på och gör slingor) haha dock har jag lite ångest och är sugen på att färga alltihopa brunt igen. Kommer jag orka underhålla slingorna? Det är ju det som är frågan.

Tisdag idag redan. Sov hos baby bo inatt, lite sådär. Vi var lite små irriterade på varandra igår och så skojbråka vi och det ska man ju aldrig göra. Sämsta stämningen vart det.


Inte många dagar kvar nu tills mammis och storis kommer :)

Löshoppade Pärlan idag och han är ju så himla duktig! Inte hoppat sen i maj/juni och bara flög över hindrena fast dom låg över metern! Åh han var så lycklig, så kul att se honom så sprallig! Han kommer alltid komma i första hand, han sviker aldrig mig och jag kommer aldrig svika honom. Han är mitt allt ♥.


Jaja AF i Krickehamn suger get**** men det var väl inget nytt...

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE