Cocaine

Helt seriöst ligger jag i sängen undertäcket med två par strumpor, ett par sockor, långkalsonger, mjukisbyxor, linne, tshirt, tröja och mössa och ändå fryser jag! Om jag är lite småsjuk sådär? Svar JAAAA.. Mår som en överkörd grävling. Ömar i hela kroppen men vad gör det? Jobb imorgon som gäller. Suck!

Skönt det är att borra in hela ansiktet i Håkans goa varma päls och bara låta pälsen torka tårarna samtidigt som man sniffar häst! Efter 15h med andra hästar så luktar ändå Håkan godast, han är mitt allt.

Sitter inne på msn och pratar med gamla goda vänner, dom man inte längre träffar, dom man inte längre pratar så ofta med.. Får höra så mycket positiva saker så det gör hela kroppen varm hur mycket jag än fryser och det glädjer mig! :) I'm the only one..

På torsdag går tåget till Krickehamn och fy vad jag längtar! Ska bli så skönt! Har paxat snorungen Tyra för hela fredagen och hoppas det blir så också för jag saknar henne så himla mycket! Henne och min lilla kisse och framför allt CHIUQITA! ♥


Döda mig. Jag fryser, jag är hungrig men det kvittar vad man äter för det smakar ändå ingenting? Drack Coca cola förut, kunde lika gärna ha druckit vatten för det smaka verkligen ingenting..

Gick förut och tänkte ut allt jag skulle skriva och inget av det har jag skrivit nu, jaja.

Idag kom det en ny häst och jag döpte honom så vacker till MOSES :) En liten fux kille på 2,5 år!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE