<3

Från hat till kärlek. (Dock inte till mina grannar..)

Imorgon kommer förhoppningsvis mitt paket ifrån Hööks! Kläder till min Hera och träns och hackamore till Håkan och så måste det har varit något mer? Jajust det.. Discogrimmor till Håkan och Nalle! Haha :) Så fjantig jag är!

Ska åka inoom Eko imorgon och småhandla lite, godis till Hera (snart dags att börja valpkursen igen efter vintervila) samt lite småplock till min stora svarta.

Igår och idag har jag slängt ut julen så att nu är allt som vanligt igen, skönt! Både hemma och i stallet faktiskt, bara lite granris kvar men annars är det mesta borta. Är jag den enda som har en gran i stallet också? Eller finns det fler? Blir så mysigt med gran i stallet också :)

Vi var ju och titta på lägenhet igår men vi har nog bestämt oss att inte ta den trotsallt. Den var super stor och fin men det fanns en del nackdelar plus att den skulle bli rätt dyr för oss. Jaja, det löser sig..



Nu är jag trött och Hera ska ut och kvällskissa, NATTI

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE