4. Det här är jag bra på

Jag är sådär typisk svensk och har svårt att säga vad jag är bra på utan tycker jag är som alla andra. Men något måste jag väl vara bra på?

Tror jag har rätt bra hand med djur och att dom snabbt får förtroende för mig, jag försöker alltid lyssna och läsa av djur som jag möter. (Nu låter jag som en djurpratar men inte alls menat så)

Jag gillar att lära ut saker, få djur att känna sig duktiga och att dom behövs eller vad man ska säga. Jag är mer en träningsperson än en tävlingsperson för jag har sånt tävlingssinne och hatar att förlora så då struntar jag hellre i att tävla.

Men iallafall så har jag genom åren lärt mina djur en hel del och massa trick! Får alltid beröm för Håkan för att han är så väl uppfostrad och snäll. Kan ni tex ha öppen boxdörr och stalldörr och lämna stallet och hästen inte rör en fena? Detta klarar min lilla Håkan :) Och Hera som är under utbildning ligger redan långt före dom flesta för jag gillar verkligen att utvecklas hela tiden, hitta nya utmaningar!

Så kort och gott jag tror jag är rätt bra på att lära ut och få djuren att förstå vad jag menar!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE