Hiss

Måste verkligen hissa dom här benlindorna ifrån Showmaster!

Gillar verkligen akryllindor bättre än vanliga fleecelindor. Det blir snyggare när man lindor och dom håller sig finare längre!

Kostar ynka: 149:- och finns i färgerna: Vit, Creme, Brun, Marin, Svart, Grön

Jag beställde ju dom i cremefärgen för dom passar till 3 av mina schabrak men funderar starkt på att beställa alla utom dom gröna för dom ser ut att vara i lite fel grönfärg.



Mest sugen är jag på att beställa dom bruna för jag gillar starkt att loggan är guldig, all min utrustning är ju i mässing så det passar perfekt! På mina cremefärgade är loggan brun men det är också snyggt :-)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE