Söndag

Håller på att flyttstädar men pausa lite, det är ju såååå tråkigt! Om någon skulle känna sig manad att komma och hälsa på mig här i Åhus får ni gärna ta med en skurhink och städa lite!
 
Idag kommer han som äger lägenheten och jag hoppas verkligen han godkänner lägenheten för jag orkar inte lägga ner mer tid på den nu. Bara ett par dagar kvar nu..
 
Enda som skrivs här är typ min längtan till min djur men det är ungefär så mina dagar ser ut, tänker på dom hela tiden och är så himla ridsugen så det finns inte!! Och Hera är jag så sugen på att börja komma igång med Agilityn så det finns inte heller! :)
 
 
Nej dags att ta ett ryck till och sen får det nog banne mig vara bra! Tur mamma kommer på fre och hjälper mig med det sista <3

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE