Glen gordon

Hämtade ut ett paket tidigare idag, gissa vad det var????

Jo mitt efterlängtade Glen Gordon kandar, mörkbrunt, rundsytt, alla spännen i nacken - Kan det bli mer perfekt?

Helt otroligt att jag fick tag i det och till ett sånt bra pris, 600:-!! Helt makalöst bra!

Bråkan ska nog få testa det redan ikväll dock så måste jag göra lite ändringar på det. Jag ska bara ha det som träns och pannbandet sitter fast, så måste nog tyvärr ha sönder det litegrann.

I Falaterbo sen funderar jag på om jag ska köpa Kyros färgglada rundsydda pannband, men vilken färg???


Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh så fint! Vill se modellbild sen ;)



sv: han är en dansk import vid namn Stutteri Majs Picasso

2012-05-29 @ 22:13:10
URL: http://www.dressyrnissen.se

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE