Hera bandera!

Eftersom hon jobbar rätt hårt under veckorna så brukar hon faktiskt få rätt mycket vila på helgerna.

Det enda vi har jobba hårt på denna vecka är trickträning och gå fot.

Nya trick denna vecka är "vinka" och "give me five". Det sist nämna lärde hon sig på en gång, egentligen var det så att jag skulle träna vinka men hon gjorde give me five istället så jag gav upp den dagen och nästa dag testa jag det igen och då fatta hon mer vad jag ville så nu sitter båda tricken! På bara två dagar lärde hon sig 2trick! Helt otroligt vad hon är snabb lärd :)

Imorgon är det avslutning med Allmänlydnaden och vi ska ut i skogen och spåra! Och jag och Hera har inhandla lite nytt till det men det får ni se bilder på imorgon!

Hera har hård vecka framför sig,

Måndag:
Allmänlydnadskurs - Spåra

Tisdag:
Rallylydnad

Torsdag:
Ringträning

Lördag:
Spårkurs


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE