Ingen ridning

Idag blev det ingen ridning eller någonting.. På vägen till stallet så träffa jag en bekant och så blev vi stående och prata över 1timme, tiden bara sprang iväg så när jag kom till stallet var klockan redan 19.00 så gjorde bara iordning allt och halma ordentligt till dom och sen tog in dom för kvällen :)

Håkan verka rätt nöjd över att slippa komma ut igen, han såg trött ut idag så han kanske var värd en vilodag.

Igår så var vi ute i skogen och skritta och trava i en lägre och lite mer öppen form. Vi klättrade även en hel del i våran klätterbacke. Märks att det tar på honom att gå i den för han börjar frusta och man känner hur hela hans kropp tar i. På vägen hem skritta vi längs stranden och bara njöt av vädret och utsikten, får ta vara på det! Bara 2 1/2 månad kvar.

Idag känns det lite se sådär över mitt val men ändå skönt, jag saknar alla där hemma så grymt mycket.

Kram till er alla ♥

image description

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE