Sol!

Som vanligt sitter jag i solen i stallet och bara njuter!

Pappa var ju här i helgen så det blev inte så mycket ridning och igår fanns det inte heller en minut över till ridning! Idag måste jag försöka klämma in lite tid efter hovslagaren varit här, han går barfota och verkas bara så det brukar aldrig vara några problem att rida direkt efter.

Jätte mysigt att ha pappa här på besök, vi åkte runt lite här längs Österlen och titta och för första gången var ju i Kivik, mycket mysigt!
Får nog åka tillbaka dit i Juli och gå på deras marknad!

Ungefär så här kommer Håkans vecka se ut:

Tisdag:
Ut i skogen och få springa av sig lite överskott.

Onsdag:
Gärdet eller banan.

Torsdag:
Banan

Fredag:
Träning för Anna!

Lördag:
Skogen

Söndag:
Banan eller gärdet.

Där det står banan eller gärdet så blir det antagligen banan eftersom han börjat fula sig på gärdet!

Igår var jag till Eko och fynda ett flugtäcke, 299:- ifrån Haglunds. Får väl se hur länge det håller men det håller så länge det håller! Om ni köper ett ifrån dom också kan jag säga det att ta en storlek större för dom är små i storlekarna! Håkan brukar ha 145 men det var för litet så fick byta till 155.

Nej mocka nu och sen ta bussen hem och sen iväg för att jobba ett par timmar!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE