Sol med blåsigt

Hej på er!

Vilket väder, solen skiner så fint men dock blåser det lite men är hyfsat varma vindar.

Jag och dagbarnet ska packa en väska och bege oss till stranden och njuta lite!

Jobbar till ca 16.45 och då ska jag bege mig in till Kristianstad och köpa en ny spårsele till prima donnan och samt åka inom och köpa hästmat.

Ikväll är det kursavslutning med Allmänlydnaden, jättetråkigt :( Vi ska iallafall ut i skogen och spåra och det ska bli jättekul!

Så idag får det bli stallet efter kursen så blir väl vid 21.00 tiden, seeeeeent. Vet inte riktigt vart jag ska rida idag, antagligen skogen och han får sträcka ut lite!

Ha en kanon dag alla! :)


Kommentarer
Postat av: M O A

Så söt bild!



Fått en bra start på dagen fina du? :)

KRAM

2012-05-29 @ 09:55:59
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE