Tjillivippen!

Är inte Malin på Kyro Riding Gear toppen? Skickade just iväg en beställning och fick svar på en gång!
Kommer dock inte berätta än vad jag har beställt utan det kommer ni att få se sen när det kommit hem. Det är något som jag prata om för ett tag sedan att jag skulle göra men inte tagit tag i det men nu är det påväg!

Just stekt 1000000 pannkakor känns det som! Dagbarnet önskade pannkakor idag och japp, då är det bara att ställa upp! Nu är det inte många dagar kvar med henne, tror jag räkna och fick ihop 13dagar sen slutar jag! Blandade känslor men jag har absolut gjort rätt val då jag känt länge att det inte känts rätt med detta jobb. Visst det är en jäkla frihet att jobba som dagmamma men jobbigt och FRUKTANSVÄRT ENSAMT.

Nu vilar dagbarnet lite och jag hade tänkt börja läsa en bok jag har lånat på biblan: Hundens språk och tankar av: Per Jensen.

Jag ska även på en föreläsning med honom den 2sep i Kristinehamn. Spännande!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE