Frrrreeeedag!

En av dom bättre dagarna! Börjar skolan 08.30 och slutar 09.50! Perfekt :)
 
Idag kom Tyra till mig runt 11.00 och jissies vad det är håll igång i den tjejen! Inte en enda lugn stund! Malin är iväg till Karlstad och skulle fixa nya glasögon och då trodde hon det skulle bli lugnast om Tyra var här! Ja lugnast för henne men absolut inte för mig! Tokigare unge får man leta efter, hon vill bara leka häst hela tiden!
 
Hera har haft lite vila dom här dagarna för det bara ösregnar hela tiden och då tycker hon inte det är roligt ändå. Nu däremot är det lite uppehåll så funderar på att gå ut och ställa upp ett par hinder så hon får göra något!
 

Tips Myone säljer agilityhinder superbilligt! 149:-! Så jag köpte 3st och ett däckhinder och funderar på att köpa 2st till vanliga! Superbra och smidigt att ha hemma och slippa åka iväg till brukshundklubben!

Ska även införskaffa en säcktunnel, har träna lite på den som är på klubben men Hera tycker den är lite läskig så behöver mer träning!
 
Nej nu ska jag faktiskt gå ut och ställa upp lite hinder :)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE