HEARTLESS

it's party in the USA

Chockad? Ledsen? Carina ringde just och berätta att Ada hade bitit en liten tjej och att föräldrarna hade blivigt helt tillsig och gapat och skrikit åt Carina att hon måste avliva Ada! Carina var helt förkrossad, bara grät.. Vad säger man för att trösta? Finns det ens ord för något sånt?

Idag har jag varit intill Kristianstad och lämna CV :] Så vi får se om 1-2 veckor men jag tror inte turen faller in men vad tusan man kan väl inte ha tur på första försöket? På det igen, finns mer jobb att söka!

Jag var gör duktig och diska bort hela mitt berg med disk men nu är det typ tillbaka, jippie?


En vinare eller två imorgon kanske? :]


Nu blir det Bröderna Karlsson och sen tar jag kvällen!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE