I'm a love killer!

Hej hallå tjeeeeeeeeeeeeeena!

Tusan vad fort tiden går och vad mycket som hinner hända. Carina och Sara (praktikanten som är här) är iväg till Dagstorp på tävling så här sitter jag själv hemma på gården och har lite sådär små tråkigt och utanför seglar regnet ner, tråkigt och så typiskt! Samma sak jämt när jag jobbar ensamsöndag.

Ikväll kommer Ellen och Alfred på besök och ska bo över tills imorgon men ack, jag måste städa dammsuga och diska..

Min egna dator är hos verkstan och lagas, hoppas jag får tillbaka den snart! Den har varit där i över 2veckor, lite små tråkigt. Precis när jag fick internet så börja den krångla men snälla Sara är snäll och lånar ut sin dator till mig :)

Ifredags var vi iväg på bio, jag, Tina och Sara och vi såg Knight and day! KANON BRA :)


Näää dags för jobb igen. Hejs

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE