SMILE

Alltså denna dag.. Den har varit lång, jobbig och helt underbar! Så happy att jag har så fina människor runt om mig och speciellt du SARAH! (du får mig att le som ingen annan :])


Hur sjukt övertrött är jag inte egentligen? Men kanske inte så konstigt pågrund av min lilla sömn denna vecka. Lova mig själv att jag skulle sova innan 22 idag men det verkar inte funka så för först ska jag städa, packa, diska blabla.. SOM jag skulle ha gjort när jag kom in vid halv 19 men nej istället ringde jag min bästaste och fastna med henne i 2 timmar och sen fastna jag vid datorn tills typ nu. Är det okej?


Bara för att denna dag/kväll har varit så uppåt så måste jag dämpa mig lite med hjälp av Melissa Horn. Hon kan sin sak.

BUHU känns gör tungt att lämna Skåne imorgon men mest att lämna P. Min fina lilla P!


Upp 0600 imorgon, Noblesse och Navona ska iväg och kollas. Nice!


TÄNK ER IMORGON SKA JAG KÖRA BIL I 5TIMMAR?!?!?!?! Hur sjukt är inte det?


Jag har inget vettigt att säga så vi säger farväl för idag


Kommentarer
Postat av: sarah

LÖVE YOU <3

2010-08-19 @ 23:06:18

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE