Billochbull

Jag och min baby ♥♥♥ Han betyder allt för mig!

Var duktig och gick upp tidigt och åkte till stallet idag, fodra och släppte ut dom :-) Tog ett pass på pärlan barbacka i paddocken (gjorde även det igår), gissa vem som har träningsvärk i ljumskarna! Haha
Sen när jag kom hem hoppa jag och baby in och duscha sen åkte vi och sola (ja, jag vet! helt fel ordning) sen köpte vi super god kebabtallrik som vi tog med hem och mumsa på. Nu sitter vi här, vid varsin dator och bara är extremt osociala! Funderar på att snart gå ut i vardagsrummet och sno tvdosan för A&A, hur vad som händer då?

Nyår imorgon! Nyårsklänningen är inhandlad, P fråga om det var ett nattlinne? Tackar... Haha
Vi ska iallafall iväg till några och äta middag och sen vet jag inte? Ska ju upp och jobba på lördag också det känns ju inte så himla värt.

Aaaaajust det, för typ 1 1/2 månads sedan så sträckte jag ut en muskel vid revbenet. Har gjort så himla ont och nu var det på väg att gå över, vad tror ni händer? Jo Josefin lyckas dra upp det igeeeeeeeeeeeeen. KUKFITTAMUTTAAJABAJAVADONTDETGÖR     Får knappt någon sömn på nätterna, det är då det är som värst. När jag ligger ner och nu har det gått över iryggvärk också för att jag går och spänner mig fel hela tiden.


Nej röra på sig.. Gott nytt år :-) PUSS

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE