Lyckligare kan ingen bli?

Så hiiiiiiiiiiiiiiimla glad att jag har min baby! :-) Dock har vi gått och blivit lite smått beroende av varandra! Så fort vi är ifrån varandra någon timme så saknar vi varandra. Idag var tillexempel jag, Micke och Alicia på bio och jag satt och tänkte på min baby hela tiden. Han är den bästa och den enda ♥

Vi var som sagt på bio idag, såg Narnia i 3D!! Riktigt häftigt och verkligen en jätte bra film :-)

Sen åkte jag och baby och handla och köpte typ lite tapas som vi åkte hem och bjöd familjen på, riktigt lyckat och super gott :-) Sen fick jag med mig baby till stallet så vi tog in dom och natta dom. HAHAHA sen har vi ju två shettisar i stallet och baby bara "snääääääääääääääällla kan inte jag få provsitta?" Klart han fick men han tvniga mig prova först och shit var länge sedan man satt på en sån liten ponnyracer! Nästan så att man längtar tillbaka ju ;-)

Vad händer för er på nyår? Alltså jag har blivit så tråkig, är inte alls sugen på alohol eller något sånt, riktig tant har jag blivit. Jaja vi ska nog iväg till några och äta middag? Eller ja det märks.

Stan imorgon förmiddag, köpa skor, leta nyårsklänning?, lämna in skor, posta brev osv.. Sen jobba en liten sväng och imorgon kväll stallet.

Den 13jan blir det nog KRISTINEHAMN och stanna där till den 20jan sen åka ner hit och sen den 21jan ska vi åka bort med babys familj. Fniss

Nej ska gå och krypa ner bredvid min älskade ♥

NATTI

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE