:)

Jag måtte vara världens lyckligaste ändå! Jag har en sån hejdundrans underbar pojkvän ♥ Igår tog jag tåget hem till honom så mötte han upp mig på stationen och stod där och vänta på tåget och sen när han såg mig så öppna han sin bamsefamn och kramades till tusen och bad om att få massa pussar! Hihi ett minst sagt kärt återseende! Sen åkte vi hem till honom och myste som bara den och sen social som jag är så tvärsomna jag och sen efter ett tag vakna jag och fick be om ursäkt men han söt som han är sa att det inte gjorde något huvudsaken var den att jag var där. Han gör mig bra lycklig den där gosisen!


Nej nu ska jag ta en tur med pärlan och sen kvällsfodra och sen åka hem till min baby! :)


I HELGEN KOMMER JAG HEM TILL KRIIIIIIIIIIIIIIIIISTINEHAMN

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE