Ge mig meeeer

Tillbaka i Skåååååååååååååååååååååååååååååååååne efter en helg hemma :)

Igår hade vi kräftskiva hemma hos pappa, kom en del trevligt folk dock så tycker ju inte jag om skaldjur och sånt där så istället slank det ner lite mer vin men det slår väl aldrig fel? Vid 12snåret kom Niels, Johan och Tomas och hämta upp mig för vi trodde vi skulle kunna glida lätt in på Mastmagasinet men där sa det stopp! Helt fullproppat.. Vi vände på en gång och fortsatte hemma hos Niels, trevligt minst sagt :) Men det känns inte kroppen idag vill jag lova, länge sedan jag var ute och drack till kl 5 på morgonen. Sova tidigt idag, upp imorgon igen..


Min pappa är så sjukt bäst ♥

Nej som sagt sova, natti

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE