Jag är bra på att skjuter på saker..

USCH JA! Jag får aldrig tummen ur för att ta tag i saker och ting men snart måste jag verkligen. Jag står inte ut men har slutat bry mig, låter istället dagarna rulla på..

Imorgon är det förresten bara 3månader kvar till julafton! Tåls att tänka på :)

Trodde min baby skulle komma och hälsa på idag men han hade visst fotboll.. KUL! Inte sett honom sen i onsdagsmorse och lär inte få se honom förrän typ mån eller tis nästa vecka, hårt för dom hårda.

Att göra idag: Städa, diska, dammsuga, plocka iordning lite, packa, baka, rida .. osv! Om jag fick bestämma skulle jag hellre gå och lägga mig och sova! Hallå klockan är liksom redan 20 i 7. Bättre att jag sitter kvar här vid datorn och inte gör någonting utan dricker Pisang istället! Haha, har ni prova det? Finns inget godaaaaare ju ♥ Blandas tillsammans med Apelsinjuice men hade inte det så det fick bli Päron, Apelsin, Morot, Äpple och Citronjuice och det gick lika bra, muuuuumma :)




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE