Lala

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv..

Jahopp då sitter man här igen, egentligen är jag världens gladaste för jag just tagit en ridtur på Pärlan men allt jobbigt tar överhand så glädjen försvinner. Jag söker massa jobb men finns inget, jag ger upp! Tar mina saker och flyttar hem igen. Egentligen står jag inte ut en dag till, vet heller inte varför jag inte gett upp tidigare? Det här tar livet av mig. FAN tårarna bara rinner och paniken infinner sig. Jobbig dag, jobbigt liv.

Min önskan just nu är egentligen att hitta ett jobb, skaffa lägenhet och stalla in Pärlan på något ställe där han trivs för här trivs han inte iallafall :( och börja träna på gym, haha visst skratta åt mig men vet inte varför men har fått ett himla sug efter att börja träna på gym faktiskt.

Nej palla ett sånt här depp inlägg, bäst att sluta innan det går överstyr.

Hej

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE