Söndag igen

Hej hopp!

Imorse vakna jag med världens panik, VAD TUSAN GÖR JAG HÄR?! VAD GÖR JAG I SKÅNE?!?! Haft hemlängtan hela förmiddagen, jättejobbigt och speciellt just när mamma ringer i den studen. Jaja jag lever och lär väl göra det ett tag till. Hur mycket jag än vantrivs här kommer jag inte kunna lämna Skåne, inte lämna min Baby bo.

Här hemma ser det ut som helvetet har braka lös, orkar inte bry mig faktiskt. Det får se ut hur det vill.. Eller? Kanske blir till att städa ikväll ändå, men måste även intill stan och sola och köpa COCA COLA! Haha nu istället för cola får jag sitta och dricka Smirnoff men visst det går ju också bra ;]


Bye

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE