Lyckaaaa

Hoppas allt är bra med er? Jag mår alldeles utmärkt ;-) Dagarna bara försvinner iväg! Varit hemma en vecka nu och den har varit väldigt upp och ner men ja.

Byte bett på pärlan i onsdags när jag red och direkt frågade jag mig själv varför jag inte hade gjort det tidigare? Byte till ett 3delat sprenger bett och han gick som en klocka, dansa fram!! Så himla mjuk och go i munnen! Tror han tycker det är skönt att börja komma igång igen för nu börjar hans humör lätta och han är inte alls lika sur/grinig längre.

Imorgon börjar mitt 3veckors schema på Axfood, skönt att få något att göra :-)

Jajuuust det! Igår fick jag och baby en present av mamma Anna, VI SKA PÅ SPA PÅ SÖNDAG!! :-) Fy så himla skönt!

Kan man tänka sig snart har jag bott här i Skåne i 1år!! 1 helt år!!

Nu är min lilla baby iväg på fotbollsträning, hoppas han kommer hem snart :-) Saknar honom mycket!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE