"Vänner"

Lika besviken som alltid när man far hem till Krillehamn, alla är så jävla på och det saknas så mycket men när man väl är hemma så hör dom så kallade vännerna inte ens av sig? Dags att lägga ner och sluta bry sig.
Bara fre, lör, sön och måndag kvar här :-) Dagarna går fort och tur är väl det, snart får jag krama om mina pojkar igen!!

På tal om ingenting så har jag träningsvärk i hela rumpan så det skriker om det tack vare vi bowla i onsdags! Började med 3 rätters på The pub! Förrätt Toast skagen och varmrätt black rock oxfile och sen till efterrätt panacotta :-) Smarrigt värre!

Ikväll eller i eftermiddag blir det nog thai med mammi för det var hon sugen på! Låter som musik i mina öron ;-)

Imorgon blir det Karlstad och på kvällen blir det mys med Ehlin med mera och även Mastis! Sen söndag blir det nog till att åka och hälsa på Maggan och på måndag blir det en sista mysdag med min lovely TYRRRAAA ♥ Sen styr tåget hem på tisdag kl 13.37 ;-)

Jag saknar min pontuuuus, ångarar lite faktiskt att jag åkte hem men ändå inte. Kul att träffa familjen iallafall :-) Speciellt min lilla myran!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE