Dåså!!

Hunnit blivit nytt år sedan sist ju!

Fyf*n vad jag mår dåligt, är verkligen tvärsjuk! Varit sängliggande sen i måndagskväll och det är gör tråkigt verkligen! Men min baby är verkligen den bästa och han tar verkligen hand om mig, min goding! ♥ Pysslar om mig, säger saker som värmer, hämtar och fixar saker för mig hela tiden. Jag är så happppppppppppppyyy!

TILL HELGEN KOMMER DAD OCH DET GÖR MIG MER HAPPY! Fy vad jag saknar min pappi, min pappi min pappi!

Min baby är iväg på fotbollsträning! Jag saknar honom jättemycket.... Han åkte halv 8 och kommer inte förrän halv 10.... BUHU! Hur kan man sakna någon så mycket som man ändå spenderar så mycket tid med? Baby är mitt allt.


Nej lägga sig och titta på film.
Blir varken en puss eller kram idag för jag önskar ingen denna förkyldning, halsont, febern..

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE