Tröttflicka likeeee always..

Åhgosgos min baby var så söt igår kväll! Vi låg och massera varandras fötter/ben igår kväll så stanna båda upp och så låg vi och titta på varandra en stund och sen utbrister baby: DU SKA BLI MAMMA ÅT MINA BARN! Naaaaaw jag blev helt rörd och generad, vad söt han är :-) Sen börja vi titta på Mighty Ducks så var det en kille ifilmen som skulle flörta lite med en tjej där så han fråga om dom kunde dela på en Coca cola efter hans match så då fråga jag baby om inte han och jag kunde dela på en Cola någon dag och då får jag till svar: Nej, jag vill dela mitt liv med dig!

Åh gissa om jag smälte om och om.. Vilken go baby jag har :-) LOVE LOVE LOVE


Nu är gosen i skolan och jag degar här, snart starta igång några tvättmaskiner och även kila iväg till stallet.
Idag ska jag börja sätta igång Håkan på riktigt! Det var ett tag sedan och jag saknar det verkligen!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE