Lat latare latast, trött tröttare tröttast!!

Denna vecka alltså, vet inte vad jag ska ta mig till? Så himla trött och allt har varit struligt och alla har vilja bråkat med mig känns det som.. Men så kom just denna dag som idag då det kändes som allt vände! Solen titta fram, nya planer för Pärlan och jag och Pontus har nog slutigt fred. IDAG HAR VARIT EN HELT UNDERBAR DAG :-)

Imorgon blir det storkalas, Anna 41år och Alicia 9år :-)!!

Tänkte försöka pallra mig upp i någon sån tid och gå ner till byn och sola lite och sen hem igen och göra tårtor och sen bär det av till stallet och sedan till Yngsjö för äventyyyyr :-) Hälsa på en viss liten Nalle, whoppa whoppa!! Kan bli bra kan bli mindre bra? Återstår och se!

2veckor på Axfood har rullat på otroligt fort, bara 1vecka kvar på schema och vad händer sen? Märks? Har iallafall jobb där hela sommaren och det känns alla tiders måste jag säga!!

Vad har jag för vettigt att skriva här egentligen??

För 1vecka och 1dag sedan så frågade min älskling mig något helt fantastiskt gulligt och jag blev helt rörd, ni lär nog märka inom en tid vad som sas.

Inatt åker min kära storebror till Sälen för att göra sig ett försök att åka Vasaloppet, jag är stolt! Han är modig!!


Pusspåreee så längeee

P.s IMORGON KOMMER MIN FAVVO MAX!!!!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE