Äntligen

Nu äntligen börjar jag känna mig hundra! Jag kände mig ju bra i torsdags så red ju ett ordentligt pass då på Håkan men sen på fredagen var jag kass igen så då fick han vila men igår så kände jag mig bättre igen så red ett ordentligt pass igen och idag känner jag mig inte sjukare, skönt! Då är jag på rätt väg iallafall.

Igår gick jag upp 07.30 och gjorde mig iordning och Hera fick komma ut en sväng och sen åkte jag ner till Tomelilla eller rättare sagt Bollerup gymnasiet för där skulle dom ha hästloppis! Dom annosera det som det skulle vara en enoooooorm loppis men jag hade gått över allt och till och med 3gånger på 20min. Fick med mig litegran men inte alls så som jag hade tänkt, jag hade med mig 1000:- och trodde knappt det skulle räcka men sammanlagt handla jag för 180:-.

Detta hitta jag:


Benpaddar 4st för 20:- (men tror dock inte jag kommer använda dom till paddar)
Hundleksak 10:-
Hundkoppel 10:-
Krafftschabrak 30:-
Våg 10:-
Tredelat bett 20:-
Bocoj 2x2pack 40:- för båda
Gula benlindor 40:-



Ursäkta den hemska uppställningsbilden men han ville verkligen inte, bebisHåkan :D


Tyckte dock inte jag hade fått nog med saker med mig så ville ha mer så jag åkte vidare ner till Grand-Prix för på hemsidan stod det att dom hade öppet på lördagar men vad tror ni när jag har åkt enda dit? JO stängt! Öppet första lördagen varje månad, bra att inte skriva det på hemsidan.

Bara att åka tillbaka igen och åkte inom en hästaffär i Tomelilla som hette Hästshoppen tror jag, hittade ett dressyrspö som jag var ute efter, 150:-. Brunt med mässing och 130cm långt.

Efter detta åkte jag hemåt och sen till Vibypotatis och köpte mer hästmat, 2st säckar Groov 125 och en 3kgs hink med E-vitamin.

Nu får det nog vara bra för denna månad, haha säger jag varje månad men nu vill jag försöka spara till Falsterbo. Någon med något bra spartips?

Kommentarer
Postat av: Dressyrteamet

Krafft schabraket va snyggt .)

2012-04-29 @ 20:30:51
URL: http://dressyrteamet.se

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE