Håkis

Jag är helt hopplös! Skulle ju egentligen ridit ut idag men så blev det inte alls, slänge på honom longergjorden och linan och longera istället! Det gick rikigt bra idag och han börjar bli så duktig med inspänningarna och fattar att man inte ska kämpa emot dom. Min skrutt ♥

Anledningen var väl mest för det har ösregna hela dagen och har flängt runt överallt idag och även varit med dagbarnet på dagis och stojjat där med alla små söta barn.
Tyvärr så blev det dock världens finaste kväll så jag borde ha ridit egentligen. Men tror han gillade att bara bli longerad idag, Ulrika och hennes barn (ägare till Nalle) tittade på när jag longera och Håkisen älskar verkligen publik så han visa upp sig lite extra :)









Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE