Hera bandera

Lite synd om Hera bandera som får lida när matte och husse är sjuka men hon verkar trivas bra ändå, hon är en riktig slappis och skulle nog kunna sova bort hela livet om hon fick.

Igår kväll var hon med mig till stallet så passa vi på att träna lite - gå fint, apport, stanna och hoppa genom armarna.

Hon lyssna väl lite se sådär då vi träna i hagen och allt annat lukta såååå gott och det var så kul att springa runt och göra allt annat. Men fick till gå fint väldigt bra iallafall och då är jag nöjd :)

Idag var hon med till stallet igen och flippa ut totalt och rymde för mig en gång för hon hellre ville jaga två andra hundar och ett stackars barn. Hon är inte klock min lilla hund, tur hon är söt iallafall!

Ikväll är det dags för hundkurs igen :) KUL

Vi har tränat på vår ena läxa iallafall men den andra lägger jag inte ner så mycket energi på men jag ska någon gång ta tag i det. Det är att vi ska lära hunden kommandot STÅ.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE