Heris

Idag när vi var ute och gick längs hamnen hitta vi massa roliga ställen att öva olika saker. Bland annat hoppa ifrån kanten ner till bryggan och sen upp igen, hoppa igenom en stege - mellan stegens steg, gå på läskiga saker, gå igenom läskiga saker, hoppa upp på parkbänkar, hoppa upp och titta på saker.

Ja hon var helt fantastisk duktig, hon körde till och med hopp över Tigon - haha :) Hon går verkligen all in när det gäller hinder! Hon älskar verkligen att hoppa och det är verkligen hennes grej! Så hoppas innerligt att vi får bukt på hennes humör så att vi kommer kunna tävla osv som jag vill!

Men vad mycket det ändå finns i vardagen om man bara öppnar ögonen! Finns så stora tränings möjligheter - ÖVERALLT!

Min lilla Hera är redan 9månader, tiden springer iväg? Vi har haft 7 helt underbara månader och förhoppningsvis har vi minst 13år kvar ihop. När jag leta efter hund så leta jag efter någon som kunde bli min vän och jag fann min bästavän ♥ Vill inte leva en dag utan henne, hon är det vackraste jag vet!

Får aldrig nog av bebisbilderna på henne!

image description

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE