Om Håkan

får något nytt måste ju också min lilla Hera också få något :)



En ny kattleksak fast i en annan färg och denna hade en liten längre svans, jättesöt! Gissa vad det första Hera gjorde? Jo bet av svansen..
Fick även två tonfisk snurror, dock hunnit äta upp en därför det bara är en på bilden :) Samt en påse med små tonfiskgodisar. HON BARA ÄLSKAR TONFISK! Ja jag säger det, jag tror att Hera är hälften katt. Hon beter sig precis som en katt och hon älskar tonfisk, det säger ju allt!



Skulle egentligen ha köpt en hundbur att ha i bilen men allihopa var slutsålda för att denna vecka var det erbjudande på dom så dom hade tagit slut innan dom hade fått in dom i butiken än men dom skulle komma in på tisdag igen och då skulle jag få köpa till rabattpris, super!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BLOGGDESIGN: SODRESSAGE.SE